duminică, 14 noiembrie 2010

Zidul de foc

Imi curge prin fiinta iubire pentru tine, inger cazut!
Si mila simt pentru neputinta ta de a intelege iubirea. Si compasiune simt pentru tine...
Sufletul ochilor mei a privit pana in strafundurile tale negre si totusi acolo unde astazi este intuneric, candva a fost lumina.
Ce durere trebuie sa fi strabatut carnea ta la atingerea mea? Intensitatea dorintei tale se simte si acum, desi nerabdarea a fost unul dintre SEMNE...
Cand focul da de aer se inteteste, nu se stinge... 
Cum de nu stiut asta, tu, inger intunecat? 
Tu care cu atat de multa trufie spui ca le stii si le simti pe toate?
Chiar ai crezut ca NOI nu stim? 
Chiar nu ai inteles ca nu stii sa simti Lumina?
Te-am privit AMANDOUA in ochi si te-am vazut asa cum esti.
Speriat. Dormic de dorinta, patimas de patima. Doar carne dornica de tremur in lumina.
Ti-am inundat fiinta cu IUBIREA MEA SI A EI... 
Pulsatiile pe care le-ai simtit in adancuri ti-au fost daruite cu generozitate, la fel si culorile, si fulgerele. Te-am mangaiat amandoua, te-am iubit amandoua....
Te-a ars FOCUL? Te doare? Disperi? E bine... 
Am curatat ce a fost de curatat. 
Am vindecat ce a fost de vindecat. 
Nu se stinge cu APA nebunia...
Intre Apa si Foc exista echilibrul perfect.
Ai vazut ce ai fost lasat sa vezi.
Ai auzit ce ai fost lasat sa auzi.
Ce a urmat ti-a fost daruit pentru ca sa intelegi ca nu a fost UN DRUM IN GOL.
Te-am atins cu lumina LUI si am stiut ca nu esti tu. 
Te-am invaluit in iubirea LUI si am stiut ca nu esti tu.
Si da, inger intunecat, te-am privit in ochii tai mai negrii decat smoala pacatului de moarte si am stiut ca nu esti tu.
Arsura?  Mirare? Neputinta? Furie? Disperare ?... Vremelnica impacare cu tine insuti! 
Masca ta cade la prima atingere. 
Daca vrei sa descoperi comorile pe care le cauti ori ti-o lipesti mai bine, ori incearca sa renunti la ea. Ia lectii de la orbi, inger cu aripi arse si innegrite de fum!
Ei vad atat de bine lumea in care altii doar se fac ca traiesc!
Si daca vrei sa trezesti e bine sa o faci asa cum trebuie! Gandurile bune trebuie trimise bune, lumina trebuie trimisa lumina. Se intorc la tine toate, stii prea bine...

Sunt veghetor, calator, fara timp si fara spatiu... Zidul de foc e construit de mine. 
Ti-am deschis ochii mintii si ai sufletului, ochii iubirii pure...  Eu chiar sunt cel ce sunt...
NOI te iubim... Ne rugam pentru tine, inger drag, si daca poti... TREZESTE-TE!