joi, 2 iunie 2011

Apropiere

Cand am inteles ca apropierea mea de tine inseamna acceptarea lui Ieri mi-am lepadat vesmantul ranilor trecute. Cand am respirat la inaltimea lui Astazi ingerii au lacrimat de bucurie si gandurile tale mi-au aparut mai limpezi ca focul in care am fost botezata. Inainte de intrarea in credinta iubirii mi-am revazut calatoria si rugul aprins al libertatii mi-a daruit cea mai frumoasa trecere, cu tine de mana.  Marturia ta a fost desculta in fata Lui, inima ta s-a lasat in seama inimii mele si lumina le-a unit facandu-se partasa. Cand mi-am zidit la temelia lui Maine visele si semintele sperantei am inteles ca fara lectiile vietii mi-as fi risipit esenta si n-as fi avut intelepciunea iubirii si blanda ei lumina sprijin pentru aripile primite ca rasplata. Si fructele amarui au fost odata flori albe, si fiarele padurii au fost odinioara pui, si fluviul a fost candva un fir de apa vie. Suntem toti franturi de paradis, scantei albastre ale felinarelor ce lumineaza universul, de aceea este necesara apropierea dintre noi. Caci unul suntem toti...