sâmbătă, 29 octombrie 2011

Vine iarna pentru restul lumii

Ne-am regăsit la hanul fără de răscruce şi în roşu vin m-ai botezat din nou. Am stat de atât de multe ori spate în spate că amintirile nu aveau cum să nu revină, iar rănile din ultima luptă mi-au luminat drumul până la tine, înger cu spice de grâu coapte în plete. Am înţeles că drumul nostru e abia la început, ne-am risipit în cele patru zări din frică, din durere, din suspin şi din poverile adunate. Sărută-mi zăpada din suflet şi lasă-mă să ning peste tot ce este rău! Doar fulgii mei de nea, de care se împiedică hoţii de lumină, pot să dăruiască oamenilor liniştea iertării. Am să sărut lacrimile sufletului tău şi mângâierea lor va ploua peste tot ce e rău. Doar cadenţa ploii tale mai poate ridica pământul acolo unde este locul lui. Picăturile tale biciuie obraji mai groşi decât ar fi normal şi nici un drum nu mai e liber pentru pelerini de formă.
Cu mantii albe ne-am acoperit tăcerile, cu gânduri limpezi ne-am înarmat pentru lupta pe care am fost menite să o dăm, iar cheia Porţii va rămâne ascunsă până când viaţa va răsări din nou, în noi. Eşti armura pe care o port şi sunt pavăza ta în această dimensiune, iar ce se scrie în Cartea Vieţii astăzi nu va fi uitat niciodată. Deci peste paşii tăi eu îmi voi pune paşii şi peste calea mea se va aşterne calea ta şi împreună îi vom răpune pe cei ce fură lumină. A fost o iarnă blândă nu de mult, a fost prea multă gălăgie pentru viscolul final, viaţa mea a vrut s-o ia înspre neant, însă tu i-ai spus nu, căci mă voiai lângă tine. A fost o toamnă plină de clipe fără viaţă, când drumul tău în rănile trecutului a vrut să te împotmolească, dar frânghia mâinilor mele te-a adus înapoi pe linia trasată de fire nevăzute de destin, căci te voiam lângă mine. Şi vine iarna pentru restul lumii, şi vine vreme grea peste noi toţi, dar ceea ce am învăţat amândouă în poiana cu Lumină vie ne dă puterea de a străbate scara ce trece de nori şi ajunge dincolo de gând. Spate în spate vom fi când crivăţul va încerca să ne doboare, spate în spate vom sta când de troiene vom fi acoperite, spate în spate... Tu şi eu. O fata verde-albastră ... Ridică-ţi fruntea către orizontul curcubeului ce ne aşteaptă după ultima bătălie şi astfel şi coloana mea va fi mereu tot dreaptă!