miercuri, 21 septembrie 2011

În umbră

În umbra aripilor tale am ştiut că pot să adorm liniştită şi să nu-mi pun întrebări. Nu am avut decât credinţa şi am ştiut că în umbră eşti. Mereu ai fost. 
În fiecare zi încerc să mă iert şi ştiu că astfel îţi urmez sfatul. Mă ridic aşa cum mi-ai spus să o fac, fruntea mea nu mai atinge ţărâna şi zâmbesc ca în clipa în care trandafirul meu roşu te-a zărit şi ţi-a atins buzele a fericită întâlnire. Şi am privirea ta în vene, şi am pe buze ultimul tău cuvânt. De ce e apa limpede în preajma ta, de ce mă limpezesc când eşti lângă mine? De ce eşti încă atât de departe? Marea s-a retras când ai fost lângă ea, se limpezise şi ea de atât albastru cât aveai. Pentru cea mai mică perioadă de timp, pentru o secundă aş vrea să simt că sunt iar în umbra aripilor tale şi să pot respira iar. Ca apoi să pot să trăiesc din nou... E clipa mea cu tine şi nimic nu mi-o poate lua.