vineri, 2 septembrie 2011

Venin asuprit

Când glezna-mi se va acoperi de brumă şi marea îţi va lovi corabia de ţărm voi risipi din vorba mea, cea aşezată deoparte, pentru zile negre, şi voi striga numele tău. Când pânza albă ce te aduce la mine îmi va primi trupul îmbrăcându-l, voi lăsa ploaia să mă ude şi voi intra la tine în suflet să mă încălzeşti.
Când cea dintâi durere din această viaţă se va zbate să iasă la lumină, căci uitarea se aşterne peste ea, voi rupe cu dinţii săgeata-i otrăvită şi voi asupri veninul cu vindecarea adusă de sărutul tău. Când mâna mea va desluşi slovele înscrise în inima ta învăţându-ţi alfabetul, rana pietrei din inelul sfânt al iubirii va pleca într-o lungă călătorie. Îmi va rămâne puterea, îmi voi păstra şi visul şi cred că şi speranţa va încolţi cercei vii la urechile mele.
Când cea din urmă toamnă va rămâne fără frunze, pescarii vor uita să-şi lege bărcile de ţărm, voi lăsa zborul meu albastru să curgă prin venele tale.