miercuri, 15 decembrie 2010

Calatoria inimii

Ma amestec cu tine. Te amesteci cu mine.
Culoarea care sunt cu minunata culoare care esti.
Ne rasplatim unul pe celalalt cu sclipiri pe care numai noi le putem avea. Ne ametim cu parfumuri unice, ne iubim asa cum numai lumina ne poate indemna sa o facem.
Ma pierd in tine si numai tu reusesti sa ma aduni.
Te ratacesti in mine si numai eu te pot regasi.
Vibratii inalte ne conduc acolo unde ne-am cautat de atat de multe ori. Astazi, in calatoria inimilor noastre impletite firesc si neindoielnic ne privim continua intrepatrundere divina si bucuria ne este dincolo de curcubeu. Am ramas goi unul in fata celuilalt. Ne-am lasat mastile sa cada si din buni am devenit si mai buni. Vulnerabili pentru o clipa, fara armuri si artificii am invins toate temerile. M-am regasit pe mine asa cum am fost mereu. te-ai regasit pe tine, cel dintotdeauna. In fata ta mi-am dizolvat teama, in fata mea tu ai facut la fel. Cu ochii inchisi mi-am lasat culoarea sa devina a ta si m-am diluat in tine. Am descoperit mangaierea ta, puterea si curajul culorii tale ce s-a dizolvat la randu-i in mine. Ma iubesc in sfarsit de cand m-am vazut atat de puternica fara armura. Lumina e stralucitoare si asa mi-am vazut adevarata fata. Iti multumesc pentru adevar, suflet drag! Pentru protectia ta iti multumesc! Si pentru tulburatoarea energie a iubirii dintre noi...