marți, 21 decembrie 2010

Cand soarele va topi zapada

Din padurea peste care linistea s-a asternut in fulgi mari si albi o carare de frunze mi-a deschis radacina celui mai batran dintre copaci. Deslusind insemnatatea trecerii mele pe sub radacina sa ancestrala pasii mei au devenit increzatori. Trepte inflorite ma asteptau sa le ating si in acordurile fiintei care esti mi-am primit chemarea. Ai stiut ca suntem unul al altuia si ai tacut asteptand sa inteleg! Ai stiut ca mi-a fost ranit calcaiul si de aceea cararea mi-ai acoperit-o cu frunze in toate culorile vietii! Ai stiut ca ti-am citit deschiderea inimii si ai vrut sa fii sigur ca nu te-ai inselat. Ca sa pot trece pe sub copacul iubirii, cel cu radacina cea mai mare din lume, trebuia sa fac fata provocarii. Ce a fost mai bun si mai rau in mine a iesit la suprafata. Am devenit ceea ce sunt Astazi, Acum pentru ca m-ai recunoscut atunci cand furtuna destelenea padurea cu forta ei si raspandea parfumul teilor in intregul univers. Dar ca sa putem atinge vibratia cea mai inalta trebuia sa slefuim, sa dezvoltam, sa rafinam inlauntrurile noastre. Lucrand cu lipsa ta, am invatat sa am rabdare. Tu, fara mine, te-ai confruntat cu toate fatetele adevarului. Distanta dintre noi ne-a ajutat sa ne trezim si sa devenim tot ceea ce putem fi. Acum, conectati la propria noastra fiinta ne redescoperim si iubirea noastra straluceste.... Singuri nu ne-am fi putut patrunde misterele. Ne-am initiat unul pe celalalt si astfel am descoperit ce rol avem unul in viata celuilalt. Si ai stiut ca eu sunt tu si tu esti eu si ai asteptat sa stiu si eu. Ne-am infruntat noaptea sufletului si am iesit biruitori. Pasii mei pe cararea frunzelor aduse de tine raspandesc parfumul acestora in lumea de sub copacul iubirii. Se rotesc in aer si semn e ca am venit, iubitul meu! Inima langa inima, cream cele mai frumoase melodii... iubirea noastra a facut posibila renasterea. Stiind ce rol avem Astazi, Acum nu putem decat sa asteptam sa treaca acasta iarna binecuvantata de afara si sa lasam mugurii sa plesneasca din iubire atunci cand soarele va topi zapada.