joi, 2 decembrie 2010

Te astept si eu


Pe cerul dintre noi ard astazi luceferi atat de intens ca se mira si rasaritul de soare.
Si minunea aceasta se petrece acolo unde lupii isi gasesc perechea, in padurea in care ramurile vibreaza si stelele se aduna sa se joace. In locul unde ploua vara cu lacrimi calde peste gheata depusa de iarna de cu seara, unde fluturii uita ca trebuie sa doarma si se nasc necontenit caci ii atrage curcubeul rasarit in tarzia toamna de chihlimbar.
De aceea pare ciudata iubirea dintre noi, caci nu exista fiinta vie care sa nu fie uimita ca-n ciuda veacurilor ce au trecut noi impartim aceeasi frunza invelita in dulceata de rasina fierbinte a brazilor ce ne cunosc si ei de atunci...
La fel ca lupul alb ce si-a ales lupul negru ca pereche pe viata, sufletele noastre impart acelasi alb astru al iubirii.
Pietrele albe ale tacerii mele ti-au purtat pasii, dupa ani de furtuna, spre inima mea lasata afara, in cerdac, sa-ti lumineze calea. Stiu ca ai vazut cum iese fumul din casa noastra in plina iarna si ca mirosul painii framantate de mainile mele te-a chemat la ordine, te-a readus la viata.
De aceea iti spun ca drumul spre casa ti-e sortit, deci vino!
Chiar daca melodia pe care o asculti acum  e dulce amara, adu-ti aminte de ciresele pe care le furai din curtea bunicii si nu de faptul ca ti-e greu.
Adu-ti aminte de sarutul meu, nu de faptul ca-ti lipseste.
Poate ca iarna se asterne acum, dar am pastrat inceputul de iunie la mine in suflet pentru tine, deci lasa fulgii de zapada sa te poarte pe umerii lor si stropii de soare sa te mangaie ungandu-te cu mierea lor pe talpi.
Lupii asculta de cei ce au sufletul curat, si acum se gudura pe langa mine. Vegheata am fost si sunt de ei, caci ei citesc in inima mea si stiu ca niciodata nu le-as face rau. In fata casei stau de paza si daca vor vedea ca vii, voi stii...
Te asteapta odaia cu miros de lut ars si lemne cu sclipiri de licurici, gutuia ce se coace in geam si cearsafurile ce se astern singure in fiecare zi in culoarea sufletului meu.Te asteapta laptele mai alb ca neaua, te asteapta si merele in cuptor, la fel si vinul rosu din camara si nu stiu daca stii, dar te astept si eu....