miercuri, 5 ianuarie 2011

Candela

Gradini de cuvinte imi infloresc in suflet cand ma gandesc la tine si parfumul lor ma copleseste.
Esti primul gand de dimineata, esti ultimul in noaptea-mi luminata de prezenta ta si poate tac uneori, dar esti zambetul meu.
Ma sprijin pe cuvantul tau ca pe-un copac batran cu radacini adanci. Ti-am privit mainile si le-am vazut julite si ranite, scormonisera prin cele mai adanci mine ca sa ma gaseasca, de aceea vreau sa las sa straluceasca pentru tine fiecare fateta pe care iubirea ta a slefuit din mine.
E aerul fierbinte de la iubirea ta, zapada cazuta in ajun s-a topit si de tine mi-e dor chiar daca esti langa mine. Cheia schimbarilor este la tine in palme si o vom folosi amandoi cand miezul copacului de cuvinte al iubirii ne-o va cere. Candela de acum pentru tine, lumina pentru mine. Acasa pentru noi.