marți, 4 ianuarie 2011

Ma imbrac cu tine

Mi-e drumul inspre tine, mi-e drumul inspre noi.
M-am imbracat cu tine, m-am asternut in noi.
Mi-e dor de tine si mi-e dor de noi.
In iubirea ta mi-am invelit trupul si luna mi-a reamintit ca-ti apartin. Mainile tale m-au atins de atatea ori in vis incat iti stiu fiecare miscare pe de rost, iar moartea ai luat-o tu de guler si ai zguduit-o intr-atat incat de acum a uitat ce nume port si viata mea iti curge numai tie prin vene. Mi-esti gandul dintai si mi-esti gandul din urma, mi-esti tot ce n-am gandit si mi-esti tot ce n-am visat, mi-esti tu si vii spre mine, de aceea vreau sa stii ca daca-ti port iubirea pe trup o port si-n suflet, deci iti sunt si-mi esti pe veci.
Mai mult decat moartea, mai mult decat viata, mai mult decat mine, mai mult decat tine e ceea ce vine...
Si numele ti-l port la gat, si numele ti-l port, imi e bratara, si numele ti-l port pe deget, si numele ti-l port pe trup si numele ti-l port... caci te iubesc!
Pe drumul vietii am inteles ca ai plecat demult, in fiecare gara am asteptat sa te opresti, iar astazi, chiar acum te-am prins de mana si as vrea sa stii ca nu te mai las sa pleci. Accepta-ti harul si accepta-ti darul, accepta tot ce suflet am si-ti pun in palme, accepta viata mea pentru vecie si tot ma rog sa nu imi spui ca-i nebunie.
E doar o sfanta regasire, a mea cu tine si a ta cu mine, deci lasa tot ce te-a durut la fel cum am uitat si eu de tot si fa efortul de a intelege tot.
Si daca inca ai prin inima indoieli, din stelele cu care trupul mi-e inconjurat am sa-ti croiesc si tie o armura vie sa intelegi ca mie mi-ai fost destinat. Pe astazi, suflet drag, apoi pe maine, iar maine am sa-ti spun ca vin la tine, de aceea indraznesc sa te opresc din calea catre cer, caci simt ca viata ta se opreste tot mereu in dreptul meu, ca la ruleta, si astfel vreau sa-ti apartin si eu.