joi, 13 ianuarie 2011

Esti la doar un pas de mine

Tin felinarul intr-o mana sa-ti calauzesc pasii.
Stiu ca la venirea ta ne vom preface in lumina amandoi. Esti cuvantul meu de foc, esti ultima litera din viata si cu tine ma acopar cand ninge. Ne-am intamplat cand toate au fost platite si am invatat a scrie cu iubirea noastra. Ma saluta norii cand trec pe langa mine, zambesc cand vad felinarul meu stralucitor. Unul mai jucaus mi-a mangaiat obrazul si mi-a soptit ca te va aduce in zbor mai repede. I-am spus ca nu, nu este bine sa uit ce totul are ritmul lui, nu trebuie sa uit ce e destin, ce este o implinire. In fata unei cupe pline dorinta de a o sorbi e dulce chin, dar acceptarea ca nu e inca clipa potrivita inseamna zbor si nu cadere. Te iubesc si-am sa ti-o tot repet, nu vreau nimic din ce nu este scris ca sa ne fie, asa ca te astept cu lumina iubirii mele calauzindu-te spre tine, nu spre mine. Eu sunt tu si tu esti eu, e o spirala intregirea noastra, mi-e dor de tine si mi-e dor de noi. Nemarginirile albastre ale norilor ce se dau la o parte pentru tine mi-au dat un semn ca esti la granita lor, deci grabeste-te si vino, te astept in marea de iubire stransa in inima mea din clipa in care a fost sa ne nastem iarasi. Vibreaza nevazuta pasare maiastra ce locuieste pe umarul tau drept si stiu ca esti la doar un pas de mine, iubitul meu alb.